Всупереч тому, що друковані каталоги вже давно застосовуються багатьма компаніями для взаємного спілкування з ймовірними клієнтами, і донині, вони не втратили своєї актуальності. Зазвичай, в них вказується детальний опис продукції – складається систематизоване перерахування і розташовуються картинки. Друкування каталогів в друкарні дозволяє отримати цілком і повністю готовий до просування презентаційний продукт.
Каталоги компаній схильні для різноманітних завдань: продажу продукції, оформлення асортименту, реклами. PR-фахівці чудово розуміють, що добре підібрана інформаційна складова частина і візуальна картинка, здатні досить рентабельно збільшувати продажі. А якщо все це ще й оформлено у фірмовому каталозі, можна сміливо вважати, що перший крок на шляху до благополуччя в бізнесі, здійснений. Разом з тим, завжди існує ймовірність спокусити споживачів деяким нестандартним рішенням в оформленні рекламних матеріалів. Наприклад, виготовлення каталогів косметики або модного одягу вже давним-давно стала успішною бізнес-ідеєю. Оскільки вони набагато краще, ніж прайс -листи, буклети та листівки, сприяють поширенню товарів або ж послуг компанії.
Якими ж таки особливостями володіють фірмові каталоги? Основними форматами для їх виробництва вважаються A5 або в складеному вигляді формат A4. Це досить зручно в застосуванні: можна таку продукцію поширювати поштою, розмістити на стенді в приймальні офісу або роздавати на будь-якому заході. Найбільший розмір, який може використовуватися для каталогу – це формат A3, переважно їх замовляють задля просування та реклами, а як матеріал для оформлення стендів. Ще одне важливе правило: чим щільніше папір застосовується для друку каталогу, тим менше повинно бути в ньому сторінок.
Здебільшого каталоги створюються повнокольоровими – з яскравістю 4+4, іноді їх виконання має два або три кольори. Щоб досягти граничної барвистості, принадності і стабільності до стирання, часто обкладинку ламінують, або вибірково покривають глянцевим УФ-лаком. Крім того можливо використовувати різні сорти дизайнерського паперу, долучити тиснення фольгою і інші аксесуари. В якості суміщення блоку з обкладинкою каталогу застосовується безшовне клейове скріплення, збірка на пружину або ж нитки. Все це дозволяє розмежовувати каталоги по декількох категоріях.
Будь-який з видів каталогу володіє своїми особливостями, і переважно вони пов’язані з виробничою технологією.